Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på kommentarer

2011-08-29


Hej tack så jätte mycket, kul att ni gillar den!! Dom har vart i sverige 3 gånger nu, och sista gången var i juli nån gång kan inte exakta datumet i huvet.. Och det beror på vem som vinner Bring1Dtome tävlingen, men föhoppningsvis i september iaf!! XoXo


Hej! Vi är 3 stycken som starade och fortfarande äger bloggen (amanda, julia och linda), sen har vi även två gästbloggare (nellie och sara) ;D
Och hur förklarar man tumblr.. Det är väl lite likt twitter fast utan alla kändisar och bara massa galna fans!!
Man lägger upp texter och bilder osv..
Det är riktigt kul när man väl fattar, men jag kommer ihåg hur svårt det var i början!
Men det är värt att skaffa för man kan sitta som fast klistrad i timmar!! xx


Hej, jag vet inte riktigt.. men jag tror olika personer eller asså ja.. jag vet inte men när jag vet lovar jag att skriva det på bloggen!! :) xx


Alla är singel utom Liam som dejtar Danielle igen.. men ja det är ju vad dom säger klart dom kan ha dolda förhållanden!!:) kram


Postat av Anonym

SNÄLLA LÄNKA VÅR NOVELL DEN ÄR HELT NY, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! WWW.ONEDIRECTIONTIME.BLOGG.SE!

Datum: 2011-08-29 | Tid: 19:49:17
Postat av Wilma

Min favorit i bandet är niall.. så jag måste veta, hur tänkte du frida om att niall verka ha ett förhållande på twitter?? haha jag måste veta!

Datum: 2011-08-29 | Tid: 21:03:49
Blogg: http://grindisryttarna.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?