Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One direction: 'Vi kommer att släppa ut en dans DVD!'

2011-08-29

One Direction har aldrig varit kända på grund av deras grymma dans steg, och enligt The hits Radio så ser dom inte sig själva riktigt som framtidens body-poppin' JLS.

”ärligt så tycker jag inte att det är vi” Sa Liam.

”Jag tror inte att vi är duktiga nog för det. Förutom Zayn såklart.”

”Jaa, Jag gillar att dansa. Det är vad det är” La zayn till.

”Jag skulle nog inte säga att jag är en bra dansare, jag älskar bara att dansa!

Liam hjälper mig just nu, jag behöver bara ta in killarna en efter en.”


”Vi håller på med en dans video (DVD) till julen,” Skojade Louis

”Yeah, den kommer att heta ‘vasappenindancin’,” La Zayn till.

”Zayn sa att det finns inom er, det är inget som man kan lära ut, man är typ född med det,” Sa Harry.

-sugarscape



Postat av Mikaela & Fredrika

Heeej! Jättebra blogg! Har börjat läsa den varje dag nu :) Vi har en liten fråga... Vet ni hur många gånger One direction har varit i sverige och när är nästa gång som dem kommer, samt när var senaste? :) Puss och Kram

Datum: 2011-08-29 | Tid: 18:25:22
Postat av Jenny

Hej igen! Jag undrar om ni skulle kunna förklara vad tumblr är? Och sen så undrar jag hur många ni är som driver bloggen? Och tack för twitter adresserna :) <3 xo

Datum: 2011-08-29 | Tid: 19:04:53

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?