Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Killarnas släktingars twitter!

2011-08-22

Vi fick en fråga i bloggsvar om vi kunde lägga ut killarnas syskon/föräldrar/husdjurs twitter. Jag ska skriva ner dom jag vet i alla fall :)

Louis mamma och pappa:



Louis lillasyster Lottie:



Harrys mamma och syster:



Harrys kusiner:



Liam syster:



Sen tyvärr hittar jag inget om Niall och Zayns släktingar, tror inte att dom har twitter! :(
Om ni vet någon mera kan ni väl slänga in en kommentar :)





Postat av Helena

Zayn har några släktingar på twitter har jag sett! @major_malik @umairmalik09 @xbilalmalikx jag tror det iaf :)

Datum: 2011-08-22 | Tid: 17:34:47
Blogg: http://twitter.com/Helena1d
Postat av Anonym

@Ted_Tommo är Louis hund och @DustyDaCat är Harrys katt ;)

Datum: 2011-08-22 | Tid: 18:32:00
Postat av Isabelle

@Bolt_the_fish är Liams fisk :)

Datum: 2011-08-22 | Tid: 21:35:04
Postat av Anonym

@seancullen95 är typ nialls kusin tror jag.. :)

Datum: 2011-08-23 | Tid: 14:04:44

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?