Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry's favoriter och mat.

2011-08-21

Harry älskare kanske undrar vilka sötsaker Harry gillar. Jag har hittat några av dem, är säker att han gillar en massa annat också:
Lucky Charms är nog någon sorts flingor. Ahlgrens bilar är min egen tanke eftersom jag har sett en video där han äter bilarna (han gillar dem). Just den Haribo sorten vet jag inte om den finns i Sverige. Men Kinderägg har vi!
Harry kanske är 17 år gammal men han gillar att "leka" med maten, han har skapat Ed Sheeran's ansikte av sina grönsaker:
Vad tycker ni? Liknar det Ed Sheeran?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?