Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Best Holiday

2011-08-27

  • Intervjuaren: Vilken är den bästa semestern du har varit på och varför?
  • Louis: JAA!
  • Zayn: Oh kör du Louis..
  • Louis: Jag gick nyligen på en spontan resa till Ibiza, som avgjordes dagen innan, och jag gick för en natt och det var helt otroligt.
  • Zayn: Och veckan efter Louis, vart gick du då?
  • Louis: Magaluf...två nätter ,men de var såå bra!!
  • Harry: Jag hoppades att han skulle säga vår skidresa som vi delade tillsammans ...
Ouch, Louis jag tror du sårade Harry lite där. HAHA :)



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?