Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D får riktigt konstiga presenter från fans!

2011-08-21

Om vi skulle skicka en present till One Direction blir det nog oss själva i en box. En annan tanke är kanske sötsaker och hårprodukter, de får säkert mycket sötsaker och hårprodukter. Men några fans skickade dem lite andra konstiga,udda saker...
Liam Payne sa: " Vi fick svampar skickade till oss med våra aniskten ritade på dem!" Varför i hela världen skulle man vilja rita deras ansikten på svampar? De är ju slöseri av goda svampar. Någon måste presentera denna personen till papper.

Harry Styles fick en annan ätlig present från hans fans, han sa: " Jag får oliver av någon konstig anledning och JAG HATAR OLIVER!"

Men Zayn Malik har fått den bästa presenten hittlils! Han sa " Jag fick en mankini - Jag tänker använda den nästa gång jag går och badar!" (skämt).

Harry med presenter i handen.

Niall Horan`s konstigaste present kom inte från ett fan utan det kom från en annan medlem i 1D. " Det konstigaste jag fått är faktiskt från Louis (såklart). Han köpte en mug med ett foto av på toaletten över det. Man måste häll i varmt vatten för att fotot ska synas. Err , tack kompis!"

Översatt från engelska.

För er som inte vet vad mankini är googla! Vill inte lägg upp bilden på bloggen. Men det är borats baddräkt!
Men tyckte att det var lite roligt att han fick en sån haha.
Har ni någon gång skickat One Direction ett brev eller en present? Vad skulle ni vilja skicka till dem eller vad har ni skickat till dem? Om ni har skickat ett brev och fått svar. Tipsa gärna oss om ni vill såklart! Vilken present tycker ni var bäst?





Postat av Helena

Haha Niall fick en ananas en gång också haha :D

Datum: 2011-08-22 | Tid: 17:48:58
Blogg: http://twitter.com/Helena1d

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?