Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Emmas One Direction Experience!

2011-05-19

Emmas blogg hittar ni HÄR

Jag tar det från början. VAR BERÄDD PÅ MYCKET TEXT.

Jag och carro satt ju och väntade utanför deras studio även om de inte var där än tillsammans med några andra tjejor.  
Klockan var typ ett och jag var skitinne i min bok och satt med carro precis vid dörren till studion. Och så plötsligt hör jag hur någon harklar sig och så kollar jag upp och ser Liam och Niall stå och kolla på mig. Jag bah pep ut ett "hi!" och reste mig snabbt, haha det var så pinsamt! Carro fick en kram av Niall men jag vågade inte fråga för att när jag skulle sätta mig upp var mina ben som spagetti och jag var nära att ramla på dem. Hahah.
Niall ställde sig och snackade med oss (utan livvakt!) och han var sjukt skön ;) (misstolk, tjaaaa.) Sen gick han in och spelade fifa. Vid halv tre kom det fler människor och vid tre kom Harry, Zayn och Louis! Jag bah vinkade åt Louis och han vinkade tillbax! Sen puttade deras livvakt in de i studion för alla dampade lite. Sen åt de mat och sjöng och det var askul för helt plötsligt kommer Louis ut och ser en tjej en plastkniv och går in igen, haha random. Helt plötsligt springer Zayn och Louis iväg och det var sjukt random. Sen tittade deras livvakt ut och Harry! SÖTNOS! ♥ Sen typ fem min efter kommer Louis och Zayn tillbaka och jag och några andra gick fram och ville ha autograf men han bah "No, we're in so much trouble now!" men rolig röst. DOG. Hahah låter inte kul men garvade asmycket. Jag snackade mest med carro, två 16 åriga tjejer som var sjukt trevliga och två 14 åriga tjejer. :) Mysmys.


Jag var såå nära Niall. Rörde honom ;)






Han bah "ey!"








Haha Harry!!




Carro fick autograf av Liam! ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?